Theme not working in Chrome!

  • In Progress
    Posted in: Oblivion  
  • Member
    viperousmango
    July 6, 2014 at 4:42 am #44159

    Hello!

    I’m having some trouble getting the theme to work in Chrome browser. In Opera / Firefox / IE it works fine but when I load Chrome a lot of JS stops working along with the sliders and several other JS-reliant elements.

    In console, I get the following:

    
    Uncaught SyntaxError: Unexpected token ILLEGAL direwolves.ca/wp-includes/js/jquery/jquery.js?ver=1.11.0:3 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-includes/js/jquery/jquery-migrate.min.js?ver=1.2.1:2 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/plugins/buddypress/bp-templates/bp-legacy/js/buddypress.js?ver=2.0.1:2 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/plugins/buddypress/bp-core/js/confirm.min.js?ver=2.0.1:1 
    
    Uncaught SyntaxError: Unexpected token ILLEGAL direwolves.ca/wp-content/plugins/layerslider/static/js/layerslider.kreaturamedia.jquery.js?ver=5.0.2:13 
    
    Uncaught SyntaxError: Unexpected identifier direwolves.ca/wp-content/plugins/layerslider/static/js/greensock.js?ver=1.11.2:14 
    
    Uncaught SyntaxError: Unexpected string direwolves.ca/wp-content/plugins/sk_isotope_gallery/com/riaextended/js/tween/CSSPlugin.min.js?ver=3.9.1:13 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/plugins/sk_isotope_gallery/js/rx_isotope_gallery.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/plugins/sk_isotope_gallery/js/external/jquery.isotope.min.js?ver=3.9.1:11 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-includes/js/thickbox/thickbox.js?ver=3.1-20121105:15 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/plugins/projectmanager/js/jquery.cycle.all.js?ver=2.65:809 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/:252 
    
    Uncaught TypeError: undefined is not a function direwolves.ca/:252 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/:381 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/pagebuilder/assets/js/pb-view.js?ver=1403977257:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/plugins/bbpress/templates/default/js/editor.js?ver=2.5.4-5380:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/plugins/woocommerce/assets/js/frontend/add-to-cart.min.js?ver=2.1.11:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/plugins/woocommerce/assets/js/jquery-blockui/jquery.blockUI.min.js?ver=2.60:13 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/plugins/woocommerce/assets/js/frontend/woocommerce.min.js?ver=2.1.11:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/plugins/woocommerce/assets/js/jquery-cookie/jquery.cookie.min.js?ver=1.3.1:7 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/plugins/woocommerce/assets/js/frontend/cart-fragments.min.js?ver=2.1.11:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/heart/love/js/heart-love.js?ver=1.0:1 
    
    Uncaught TypeError: undefined is not a function direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/bootstrap-transition.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught TypeError: Cannot read property ‘fn’ of undefined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/bootstrap-tooltip.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught TypeError: Cannot read property ‘fn’ of undefined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/bootstrap-button.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught TypeError: Cannot read property ‘fn’ of undefined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/bootstrap-carousel.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught TypeError: Cannot read property ‘fn’ of undefined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/bootstrap-collapse.js?ver=3.9.1:126 
    
    Uncaught TypeError: Cannot read property ‘fn’ of undefined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/bootstrap-modal.js?ver=3.9.1:196 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/theme.min.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/easing.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/main.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/jquery.fancybox.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/jquery.ui.totop.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/jquery.validate.min.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/jquery-ui-1.10.3.custom.min.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/jquery.carouFredSel-6.2.1-packed.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/appear.js?ver=3.9.1:150 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/parallax.js?ver=3.9.1:1 Uncaught 
    
    ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/global.js?ver=3.9.1:1 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/transit.js?ver=3.9.1:9 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-includes/js/jquery/jquery.form.min.js?ver=3.37.0:11 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-content/themes/oblivion/js/wp-wall.js?ver=3.9.1:11 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-includes/js/jquery/ui/jquery.ui.core.min.js?ver=1.10.4:4 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-includes/js/jquery/ui/jquery.ui.widget.min.js?ver=1.10.4:4 
    
    Uncaught ReferenceError: jQuery is not defined direwolves.ca/wp-includes/js/jquery/ui/jquery.ui.tabs.min.js?ver=1.10.4:4 
    
    Given URL is not allowed by the Application configuration.: One or more of the given URLs is not allowed by the App’s settings. It must match the Website URL or Canvas URL, or the domain must be a subdomain of one of the App’s domains.

    Sorry, this forum is for verified users only. Please Login or Register to continue

Comments are closed.